01Aselasil evet canım bende yaşadım halada yaşıyorum. Çift yumurta ikizi olacaktı , boş olan keseden dolayı kanamam oldu .içinde bebek olan sağlıklı keseyi de riske atmış bu boş kese. Ne diyelim Allah’ın hikmeti. Şu an bebeğim sağlıklı ama boş kese hala yok olmadığı için riske attığını söyledi doktorumuz. Yavaş yavaş küçülüp yok olacaktır veya kanama yoluyla atılacaktır dedi. İçini ferah tut yaşayan bi hayli fazla bu durumu. Biraz araştırma yaptım. İnsan vücudu aslında ikiz ve üzeri hamileliğe uygun değilmiş. Genelde tüp bebek veya hamile kalmak icin başvurulan yöntemlerde ikiz üçüz hamile kalınabiliyormuş. Birde genetik faktörler tabi. Vücut ikinci bebeği kabullenmiyor, yok etmeye çalışıyormuş, bana çok tuhaf geldi ama öyleymiş. Mesela şöyle bir doğaya baktığımızda fil, inek vs tek bebekleri oluyor. Köpek kedi vs onların 6-7 tane oluyor. Yani tabiki istisnalar olabilir ama insan vücudunun tek bebek için uygun olduğu yazıyordu okuduğum bir kaç makalede.