Merhabalar, Dün 37+1 de ilk çatı muayenemi oldum. Tek tavsiyem asla abartanları ve sizi korkutanları dinlemeyin. 1 dakikalık bir olay neredeyse hiçbir şey hissetmedim. Sonrasında kanama lekelenme ağrı hiçbir şey olmadı. Sakin olun kendinizi sıkmayın çok basit bir işlemmiş. Doktor ise üst kemiğimin basık olduğunu söyledi. Ama yine de sezeryan önermedi. Bebeğin kilosuna göre dedi. Hatta 40ı bekleriz dedi. Çok mutlu oldum.