Mervebilgin Merhaba hanımlar 35. Haftadayım bugün kontrole gittim 3 hafta geriden geldiğini ve minik bir bebek olduğunu söyledi doktor ne yapmalıyım sizce bu açığı kapatmak için
Tugcekkkkk Mervebilgin 35.haftaya kadar hiç bir aksilk yok muydu canım? Tek sorun bebeğin küçük olmasıyla bırak küçük olsun. Kimse zayıflıktan zarar görmez. Sağlıcakla kucagına alırsın inşallah
rabiaa06 Ben bolca kırmızı et yumurta ve pekmez tüketmeye çalışıyorum sen de dene bence. Umarım sağlıkla gelişir bebeklerimiz
Fyz69 Mervebilgin benimde 25.haftadan itibaren 2 hafta geriden geldi şuan 34 haftalık ve sadece 1 hafta geri o açıklığı kapatmak biraz gayret istiyor en çok muz süt kaşar yedim ve doktorum protein ağırlıklı beslen dedi öyle yaptım şuan kilosu haftasıyla uyumlu gidiyor sende kafana takma büyültme beslenmeme dikkat et Rabbim başka dert vermesin küçük olsunlar hiç önemli değil sağlıcakla kucağına almak nasip olsun
3prensesannesii Benim 2. Gebeligimde de öyleydi 3 hafta geriden geliyordu doktor detaylıca baktı ve bu bebek minyon bebek olacak dedi gerçekten de öyle sağlığı yerinde olsun da küçük olsun birşey Olmaz 38.2 de doğum yaptım 2500 kilo 46 cm doğdu 😊
Kadze Mervebilgin zaten doğuma bişey kalmamış nesquik muz kaşar kilo aldırıcı benimde o haftalar öyleydi 37.haftada 4haftaya kadar düşmüştü ve 37.haftada sezaryenle aldılar bebeği 2300 doğdu 2kiloya düştü ama çabuk toparladı şimdi.masallah iki yaşında fıstık gibi kız oldu teyzesi hiç korkma haftan çok erken değil bir iki hafta daha bekle en kötü benm gibi o haftalarda aliarlar sezaryenle doğunca daha çabuk buyuyolar
Mervebilgin Melike145334 yani bilmiyorum doktor zayıf bi bebek dedi başka bi sıkıntısı olmasında zayıf olsun ne yapayım