Semabkr Nehirr88k evet söylüyorlar da şuan bende bir farklılık yok hala yavaş sanki insaAllah çabuk gecer 😅🥰
Nehirr88k ZuhalAda Ne güzell 😍 sonuna gelmissiniz 💕 saglicakla kucaginiza almak nasip olsun insallah canm
Baybymucize Nehirr88k evet 25şubatta 25+5im bugün serklajlıyım riskli gebeliğim var ama hep iyi düşünmeye çalışıyorum
Nehirr88k Baybymucize Allah evlatlarımızı sağsağlim kucağımıza almayı nasip etsin insallah canm 🤲 bol boll dinlen kendine dikkat et iyi düşün insallah hersey güzel olcak 💕
Esmanur_97 Nehirr88k 3 şubat diye gözüküyor ama benimki erkenci on gün içinde sancın gelirse zaman kaybetmeden gel dedi doktorum rahimde kısalma ve açılma varmış😒 29 haftalığım daha 😒
Nehirr88k Esmanur_97 Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin insallah canm hepimizin insallah zamanında gelir bebisin bebislerimiz 🤲
KaanErkan-mom Nehirr88k Ben de en son 99 olarak post açtım 😄 şimdi 60 gün kaldı. Ama nasıl geçti vallahi o postu 10 gün önce açtım gibi hissediyorum 🥰 39 gün geçmiş üzerinden🤷🏻♀️ Zaman su misali
BusrAlpay_92 Nehirr88k maşallah rabbim hayırlısıyla kucagımıza almayı nasip etsin cümlemize bızım de son 100 ☺️