Nehirr88k Şükürler olsun ikili rakamlara düştük 🥰 Rabbim evlatlarımızı sağasağlim kucağımıza almayı nasip etsin hepimizin kızlar sizde şafak kaç 🥰🤲🤲💕
Nehirr88k oykuduru21masallah canm bnim heyecanımız hep dorukta 🥰 insan bian önce zaman su gibi geçsin istiyo 😊
Asliiiiiiiiii42 Nehirr88k valla bende en son 100 sonra 70 küsur hatırlıyorum sonra bi baktım 55 şimdi de 49 😅 ilk zamanlar geçmiyordu zaman da şimdi çabık geçiyor ama son günlere yaklaştığımız zaman yine duruyor galina çünkü ben de geçmiyor artık zaman 😅
Semabkr Nehirr88k evet söylüyorlar da şuan bende bir farklılık yok hala yavaş sanki insaAllah çabuk gecer 😅🥰
Asliiiiiiiiii42 Nehirr88k programa göre son 48 ama sezeryan olacağım için daha erken doktorum daha gün vermedi 🤷♀️ sağ salim kavusuruz inşallah evlatlarımıza
Nehirr88k Asliiiiiiiiii42 Amiin insallah canm sezaryan olunca ne kadar öncesinde oluyo ? 10 gün falanmı
Esmanur_97 Nehirr88k 3 şubat diye gözüküyor ama benimki erkenci on gün içinde sancın gelirse zaman kaybetmeden gel dedi doktorum rahimde kısalma ve açılma varmış😒 29 haftalığım daha 😒
Asliiiiiiiiii42 Nehirr88k herhangibi sıkıntı yoksa bebise 39 diye biliyorum canım 38+5 falan da olabiliyormuş bu 😊
Nehirr88k Asliiiiiiiiii42 ayhh insallah cabucak gecsin kızceme kavuşuyiim 😍😍 evet doğum yaklaştıkcada gecmiyo diyolar sanırım heycandan 🥰🥰
Nehirr88k Baybymucize masallah canm bnim cok yakınız 25 şubatta senin ozaman 🥰 uygulamaya göre benim 24