Sedoss0650 kzum benim 14 den beri var enfeksiyon kaynaklı sanırım bir ara kesildi yine basladı korkma ama doktora da gözükmeyi ihmal etme bana antibiyotik vermişti gecti gbi oldu ama suan covidim yine basladı idrarıda bebek zorluyor üşütünce tutamıyorsun bebek te baskı yapıyor