İstanbul anadolu yakasinda erenkoy semt poliklinigi var. Oradaki kadin dogum doktoruna listeyi veriyorsun hemen tum tahlilleri yapiyor sana. Hastane de nispeten sakin buyuk devlet hastanelerine gore. Sonuclar da ertesi gun cikiyor. Benim doktorum acibadem de ama istedigi tum testleri burada yaptiriyorum. Tavsiye ederim yakin olanlara.