Adetime 2 gün var daha i. Hamile olduğumu öğrendim ve denemek istedim. Gerçekten öğreniliyormuş. Üsttekini 2 gün önce yaptım alttakini bugun yaptım. Normlde bu kadar koyu asla çıkmaz. Nerdeyse yumurtama dencek kadar koyu çıktı. Ki ben zaten 14. Gün yumurtlamayı da gördüm. Yaniii yumurtlama testiyle gebelik öğreniliyormuş 😆