LETHE Merhaba @LETHE Her gebe anne gibi ben de sende birkaç ay önceki kendimi gördüm🤗 şuan 25. haftadayız şükür ama benim de hiç bulantı ya da başka bir belirtim olmadı gebeliğe dair fakat 8. haftaya kadar kasıklarımda hafif batma gibi oluyordu, o da yerleştiğini gösteriyormuş sanırım. Birden ağrılar kesilince eşimi ağlayarak aradım. O da hemen doktoru aramış, gelin bakalım demiş. Doktor baktı burda işte dedi, kalbi küt küt atıyor.Öyle bebeği kaybetmek kolay değil dedi, zaten o sağlıksızsa öyle yada böyle yaşamaz, buna tıp da bişey yapmaz dedi. Ben de kadın olsam ben de aynısını düşünürdüm, haklısın dedi. Ben rahatladım tabi. Tam rahatlama hareketlerini hissedene kadar devam ediyor. Ama arkadaşların dediği gibi kanama vs yoksa çok da endişelenmene gerek yok ama annelik duygusu tabi yaşamayan anlamaz. Allah sağlıklı gebelik,sonrasın da sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına almayı nasip etsin🙏