Herkese merhaba, tetanoz aşısı için az önce sağlık ocağından hemşire aradı 23+5 haftalığım normalde 20.haftalarda tetanoz aşısı yaptırılıyormuş ilk doz ve ikinci doz olarak haftalar ayrılıyomuş doktorum bana tetanoz aşısı hakkında bilgi vermedi doktor kontrolünede 25.haftamda gideceğim.Aşı için geç kalınmış oluyo mu? Bebeğe aşının gecikmesinin herhangi bir zararı var mı? İlk gebeliğim o yüzden deneyimi olanlar bilgilendirirse sevinirim.