Kızlar şimdi doktordan geldim nst de sancılarım çıktı bebeğim 4000 kilo olmuş çatıma baktı doktorum ve sıkıntı olacağını söyledi bebişimin omzu çıkabilirmiş doğum sırasında ama yinede suni verelim dedi daha sonra sezeryana dönebilir dedi 🥴 hangisi bizim için hayırlısıysa o olsun inşallah lütfen bize dua edin 🥰 Güzel rabbim bütün hamilelere isteyenlere doğum yapacaklara yardım etsin inşallah 🙏🏻 çoook heyecanlıyım şuan 39+5 deyiz bebeğim 1 hafta önde görünüyor ☺️