olalahoppala Merhaba benim son iki haftadir nst değerimi 140-165 arasi görüyorum. Normal midir. Doktor cok güzel diyor ama bilemedim. Ekranda sürekli kırmızı ışık uyarısı
Deletedmom95 olalahoppala o bebeğin kalp atışıdır. O kadar yüksek olsa sancı olur. Diğer rakamlarda kaç çıkıyor