Gizememir08 Merhaba kızlar Ankara da özel hastane ve doktor öneriniz var mı özele gitmeyi düşünüyorum ama hiç bir hastane yok aklımda
Homeless20 Gizememir08 ben özel eryaman hastanesi nida kahya ya gidiyorum. Memnunum. Güler yüzlü,tatlı dilli,ilgili biri
Susambilge Gizememir08 Liv Hospital - Bora Coşkun. Sayesinde rahat bir gebelik geçirdim son bir ayım kaldı.
Mukaddes321 Gizememir08 liv hospital Buğra çoşkun hocamız çok samimi birşey sormanıza gerek kalmıyor arıyorsunuz hemen Cvp veriyor çok içten korona zamanı bile eşimi kızımı ilk kalp atışını duyduğu dedi hayır hocam dedim hemen dışarıdan çağırdı çok ince düşünceli kesinlikle tavsiye ederim
Ezgicann Ben ilk dogumu mu meltem antalyalı da yaptım lokman hekim hemsıre leri bıraz sonuk doktor ıyıydı guler yuzlu ıkıncı gebelıgım cok kalabalık oldugu ıcın ora vurıstw var malum ümit korucuoğlu na gıdıyorum ozel klınıge memnunum sımdılık
inurr Aylin Totan özel muayenehaneye gittim hem korona dan dolayı daha güvenli daha temiz oluyor doğumu koru memorial lösante hangisini istersen orda yaptırıyor. Normal doğum düşünüyorsan kesinlikle tavsiye ederim..
gul9686 Doc dr Mehmet fırat Mutlu ya gidiyorum canım özel muayenehane. Tobb da doğum yaptırıyor. Ben memnunum tavsiye ederim 🥰 Tobb da cok güzel bi hastane zaten