Gamsseee Benim gibi düşük tehlikesi geçirenler neler yaptınız nasıl bı yol izlediniz benimde içinde dua edin lütfen
Asliiiiiiiiii42 Gamsseee başlarda düşük riski şimdi de erken doğum riskin var progestan diye bi hap var onu kullanıyordum doktorum sadece lavabo için yataktan kalkmami söylemişti ilk aylar kesinlikle kendini yormayacaksın falan demişti benim de kaşık ağrılarım çok oluyordu zaten bol bol dinleniyordum ve ayaklarını yukarı uzatarak uzanıyordum 1 2 saat ara ile 5 10 dakika
Cskn99 Gamsseee benimde şu an tehlikem var rabbim şifanızı versin ben progestan hap kullanıyorum eğilmiyorum ev bile süpürmüyorum biryere uzanmıyorum olabildiğince dinlenmeye çalışıyorum kaç haftalık hamilesiniz
Yurdagul2525 Gamsseee benimde 6 haftalikken kahverengi leke geldi doktor dusuk riski olabilir dedi ama tum hamile kadinlar ise normal herkez de oluyor bebek yerlesmesi falàn dedi doktorum iliskiyi kesinlikle yasakladi ve progestron diye bir ilac verdi ister rahimden ister agizdàn alabilirsin dedi acikcasi sadece 3 kez agizdan kullandim cok fazla yan etkisi vardi ilacin .. yatip dinlendim bol’bol simdi 11 haftalik hamileyim hersey yolunda saglikli bir bebekse zaten hayata tutunuyor sagliksizsa tutunamiyor
ipekursat Gamsseee erken doğum ve düşük riskim var progestan kullanıyorum çok şükür ağrım kanamam yok ama hiçbir ev işi yapmıyorum,cinsel ilişki yasak,bitki çayları söktürücü otlar maydonoz vb onları tamamen kestim ve bol dua şu an 14 haftalığız🥰
Gamsseee Cskn99 sağ salim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim saol canım Allah razı olsun 21 haftalık
Cskn99 Gamsseee amin teşekkür ederim maşallah sizde yolu yarılamış sayılırsınız sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inşallah
Busranur_06 Bende 1 düşük yaşadım şuan 6+6 gebeyim dün sabah hafif kahverengi akıntı oldu akşam geldim banada progestan verdiler ve kan uyuşmazlığı olduğı için eşimle 1 yatış verdi iğne için
Gamsseee Busranur_06 bende sabah hastaneye gittim haftada bir igne vurulmami söylediler 5 kutu verildi
Gamsseee Yurdagul2525 banada dinlenmemi hiç bir iş yapmamı söyledi Rabbim sağ salim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Gamsseee ipekursat benim de şuan riskim var iğne verildi Rabbim sağ salim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
ipekursat Gamsseee sağlıkla zamanında kucağımıza alalım inşallah kanama mı oluştu sebebi bulundu mu düşük nedeninin
Rana-10 Arkadaşlar 6+3üm benim de düşük riskim var önce kahverengi akıntım ve bi hafta sonrasında pembemsi bi leke geldi progestan fitil kullanıyorum .8-5 çalışıyorum tüm gün ve özelde iki doktora gittiğimde sordum ikisi de dinlenmeyle alakası yok işe gidebilirsin ama düşük tehliken de var dediler anlamıyorum çoğu kişi de bol bol dinlen diyor iki doktor da yanılıyor olabilir mi dinlenme konusunda
Yurdagul2525 Rana-10 evet dinlenmén gerekiyor yapacagin yanlis bir hareket cocuga zarar verebilir bence dinlen