Merabaalar, ben geçen hafta çarşamba günü detaylı ultrason a girdim. Özel hastanede. Bebem 21 hafta 1 günlük tu. Bugün devlet hastanesine gittim salı bebek 21 hafta 2 günlük çıktı. Bu normal mi. Devlet le ozel hastane arasında ultrason farkı olabilir mi, aletler dolayısıyla