hllglck o detayı bılmıyorum canım
28.haftada yapılıyo dedı doktorum
benımde daha ohaftalarıma var dıye uzerınde durmadım daha fazla . Ama ilk cocukta yapılmasa bıle oluyomus .ıkıncı cocuk ıcın hazırlık olarak ılk dogumun sonunda vuruluyomus dırek iğne