Hulyaa46 seni çok iyi anlıyorum bizimde bir kimyasal birde dört aylık kaybımz aynı durumdayız buraya kadar nasıl geldim bir Allah bir ben bilirim , artık son zamanlar 31 e geldik tam derken bişi olsun istemiyorum herne sebepten olursa olsun . Her gün kan sulandırıcı iğne kullanıyorum kollarım morardı sırf önlem amaçlı olsun diye . Enfeksiyon yoktu benim , doktr bana da hiç demedi ama ben kendim baktırdım ara ara kan ve idrara son iki aydır var okadar da şu içiyorum ki 3 4 litre 🙄