Kellebekk aynıyız bulantının ne zamanlar olduğuna dikkat et ve ilacı çok sık içmemeye çalış benim biraz genetik herkes 9 ay bulantı yaşamış bende öyleyim 2saatte bir birşeyler atıştırmam gerek mesela meyve yiyemiyorum asla kusuyorum bi süre sonra çünkü mesela uzun uyuyunca sabahları kusuyorum hemen kuruyemiş yersem sıkıntı yok çay tutuyor birde beni böyle böyle yöntemler geliştirerek bulmaya çalışıyorum dün balık yedim mesela yine kustum bazen et yiyince oluyor nelerden sonra midenin eahatsız olduğuna dikkat et hatta not alarak bile deneyebilirsin midemiz bazı şeyleri kabul etmiyor bulantılarını yatıştırcak şeyler dene mesela ben ayranlada çok durdum demli çay filan herkes bir değil sen kendini takip et belki yediğin peynirin çeşidi bile olabilir hatta iğrenmezsen ki ben o kadar kustum ki artık iğrenmiyorum kustuğun şeyin içeriğinden de anlayabilirsin neyin mideni rahatsız ettiğini