Merhaba ;
25+4 Haftamdayım 1 haftadır kol ve elimin ağrısına, uyuşukluğuna kalkıyorum. Ağrıdan sinirlerim bozuldu dün ağlamaya başladım . Ovalıyorum sürekli. Bazen o kadar etkiliyor . Sağa yatsam aynı sola yatsam aynı😔 Yarın randevum var doktoruma da soracağım zaten ama Aynı durumda olan var mı veya yaşamış olupta çözümünü bilen 😔