Anne_ Kizlar yakın zamanda devlet Hastanesi’nde doğum yapan var mı nasıl ilgileniyorlar süreç nasıl oluyor refakatcisiz ben Beykoz devlete gidiyorum ama refakatci alinmiyomus doğum öncesi ve doğum sonrasıyla beraber nasıl atlattiniz bana yazar mısınız ?
Mom046 Anne_ Beykozda doğum yapan çok tanıdığım oldu herbiri sıkıntısız çıktı çok şükür ama pandemi döneminde hiçbi bilgim yok 😑
ecembugra53 Anne_ ben yaptım olduğum il Rize Ablam hep dırdu Yanımda canım ziyaretçi yasak ama eşim hep yanıma geldi girdi çıktı görmek için 😊ziyaretcı yok 1 tane refakatcı var sadece
Mom046 Anne_ Benim doğum yeri belirsiz şuan. 29+5 olmm gerekirken 27+4 benim geç döllenme oldu tarih güncelledik 😑
Anne_ ecembugra53 covidden dolayı Beykoz’da refakatçi de almiyolarmis sordum doktora da ziyaretçi işini ben de istemem su dönemde hani sancı ani yanımda eşim olsun isterim yalnız başıma sancı çekmek bana şuan aşırı korkutucu geliyor özele mi gitsem diye kararsız kaldım suan
MiniKaya Anne_ beykoz devlet hastanesi çok iyi bir hastane ilgilide bütün bölümleri tanıdıklarımda var doğum yapıp memnun kalanlar amaa bu durumda devlet hastanelernde hem daha çok risk var hemde daha tedbirli davranıyolar özel olsun ama çok para vermeyeyim derseniz çakmak erdem hastanesinde 1450₺ normal doğum ücreti
Anne_ MiniKaya suniyi basiyolar nst ye bağlıyorlar diyolar sanciyi da tek başıma çekmek bana psikolojikmen zarar verir diye düşünüyorum eşim sadece yanımda olsa yeter ama doktor rafakatci yasak dedi kararsız kaldım o yüzden 🤷 pandemi mevzusu da ayrı zaten
MiniKaya minelimm 120₺ muayene ücreti 1450₺ normal doğum 2100₺ sezaryen doğum 2800₺ isteğe bağlı sezaryen doğum 40₺ nst 😊
MiniKaya Anne_ ozmn özel tecih et canm ben erdeme gidiyorm sordum bir refakatçi kalabilir yanınızda dediler ziyaretçide çok yakınlarınız 2-3 dk için girebilir dediler
MiniKaya Anne_ çakmak erdeme gidiyorum ben canm doktorum için doktorumdan çok memnunum ayşe funda demir😊