Ozlem-kk Bende 33+6yim bir haftadan fazladır bende bacak ağrısı çekiyorum doktor bebek büyüdüğü icin kas gevşetici ismi efermag magnezyum diyede geciyor sanım 6 gündür kullanıyorum sadece biraz hafifledi😞 bazıları erkek bebek ondan ondan kaynaklanıyor sjn 2 ayda doguma kadar sürer diyo. Bu ağrı yürümede çok zorluk çekiyorum 😞😞