BusHa Plasentası aşağıda olanlar progestan verdi mi doktorunuz ? Benim kanamadan dolayı zaten kullanıyordum. 15 gün daha kullan yeter dedi.
edaelifokmn BusHa 18.haftada kanamam oldu acile gittim plasentamın aşağıda olduğunu söylediler progestan ve iğne başladık iğneyi bıraktık ama progestana devam ediyoruz şuan 25 haftayım
Halide_zehra BusHa benim de aşağıda 13. Haftadan beri kullanıyorum şimdi 23 haftalığım bu gidişle doğuma kadar kullanıcam sanırım
BusHa edaelifokmn benim doktorum neden sadece 15 gün kullan dedi acaba . Zaten plasentanın konumunu da söylemedi. Bir daha ki kontrole kadar devam edeyim progestana
BusHa Halide_zehra inşallah yukarı çıkar. Bende devam edeyim kullanmaya . Doktor sağolsun hiçbir açıklayıcı cümle kullanmayınca
Halide_zehra BusHa benim ilk doktorum da hiç bilgilendirmiyodu beni çok az konuşurdu değiştirdim başka bi doktora gittim daha ben sormadan aklımdaki soruların cevabını veriyo çok memnunum. Doktor çok önemli gerçekten.