2prensesannesiiiii dilancakmakk 2. Gebeliğim henüz başlardayız ama erkek olursa Batın Aras koymayı düşünüyorum Batın Allah ın 99 isminden birisi
Aysesss 2prensesannesiiiii bende batın istıyordum ama Allahın isimlerini koyarsak önüne bir kelime eklemek gerekiyormus direk batın olmuyormus o kelşmeyi hatırmayamadım
Cnarrrr645 dilancakmakk ilk oğlumun ismi Çınar ikinci de Kayra olacak inşallah onun dışında rüzgar kuzey toprak ❤️
Murvettt dilancakmakk bende Demir Ali istiyorum, allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
NerminBal Ltf3053 Talha ismi aynı zaman da eşimin de adı çok anlamlı bir isim sizin kide güzelmiş sağlıkla gelsin inşallah 🙏
Ltf3053 NerminBal amin inşallah Bekir dedemizin adı talha ismini de ben çok seviyordum o şekilde düşündük 🙈