Mavi22 Merhaba , aşırı mide bulantım var ama bir türlü kusamıyorum. Çok rahatsız oluyorum .Aynı durumu yaşayan var mı ? Herhangi bir ilaç kullanıyor musunuz ?
Busra34ybg Mavi22 benimde çok bulantım vardı kusma hiç olmadı doktor zaten kusmak iyi değil hem su kaybı hemde öğürme sırasında kanama olma riski var dedi sabahları çay kaşığının ucuyla bal zencefil yutuyordum o yatıştırıyordu azda olsa