Benimde oldu perşembe günü cuma doktora gittim içerde kanama gözükmüyor bebek gayet sağlıklı ama çok dikkatli olman gerek dedi düşük önleyici verdi Allah’a şükür bi sıkıntım yok şuan 13+2 olduk bizde bugün umarım sende de yoktur canım ama kahverenginde bi sıkıntı olmuyor kırmızı kan gibi olanlarda doktor acilen gel dedi