Merhaba anneler 4 buçuk aylık bebişim var sırtım çok ağrıyor benim gibi olan var mi yatak sanki adeta batıyor bana sanki dayak yemiş gibi uyanıyorum sırt bölgedeki ağrı beni rahatsız ediyor sanki dayak yemiş gibi uyanıyorum ☹🤭 benim gibi olan var mı? Acaba emzirdigim için mi oluyor öyle diyor annemler