Mom5 Yıllardır ağda yaptırıp hiç sorun yaşamayıp hamileyken ki ağdalarda tahriş sorunu yaşıorm ikidir . 4.ayımdayım bu sefer diğerine oranla daha da fazla tahriş oldu madecasol sürdüm ilk biraz yaktı ama rahatlattı şimdi de bepantol uyguluyorum o kadar acıyor ki lavaboya gidince yada oturacağım zaman.. 😔hassaslaştık falan ama canımız orda sonuçta 😔 çok uzatmadan aldırmak mı daha iyi yoksa böyle hunharca uzatıp gidip aldırıp tahriş olmasının acısını çekmek mi 😔
dermus Mom5 uzatmadan aldirmak aciyi azaltiyor ben uzatmadan gidiyorum, 23.haftamdayim hafta sonu gidicem tekrar. Yapan kisininde etkisi cok yonune dogru surup cekmesi cok onemli , diger turlu morariyo aciyor tahris oluyor.