Deletedmom382 busbusbus10 evet suan bende oyle ilac icince kokular degisik geliyo burnuma midemde tuhaf hareketler oluyor 😂
busbusbus10 Astadavistabeybi ben normalde devletin karşılamadığı bi ilaç kullanıyordum buna doktor yeni başlattı felaket bişey
halitefe busbusbus10 canım ben kullanıyorum bendede mide bulantısı yapıyordu doktorum tam yemek esnasında iç hapı dedi hatta başla yemeğe arada bunu iç yemeğine devam et dedi
cnmannem busbusbus10 canım onu uyumadan önce iç hiçbirşey de olmaz ben budur 34 . haftamdayım 3. ayımdan beri öyle kullanıyorum çünkü önce gündüzleri yardim senin gibi midemi yakıyordu midem bulanıyordu ama sonradana yiyip yatıyorum çok daha iyi
Gokduygu busbusbus10 bırakmayın sakın bende içmemiştim bulantı yapıyor diye ama o ay bebeğim daha az kilo aldı şimdi toparladı ama zaten bi süre sonra mide alışıyor bulantı yapmıyor
ErdemSeda busbusbus10 Bu daha iyimis canım ondandır vitamin yonunden falan bana bebek olana kdar kullanmaya devam et dediler
Elifaysu busbusbus10 ben kullaniorm hale ilk zamanlar bulantı yaptı berbat oluyordu midem doktoruma söyledim badem veya ceviz yiyebilicegimi söyledi olmaması icin