8 aylık hamileyim her ay düzenli olarak doktora gittim beş doktor değiştim resmen yinede hiç bir doktor bebeğimin sağlığı konusunda hiçbir şey söylemedi. Dün doktora gittim ve doktor bana bebeğimin bacağının biraz kısa down sendromu olma ihtimali var veya genetiktir dedi.Ne needeyse doğuracağım yeni duydum ve ne oldu yasiyormuyum ne hissettigimi anlamadim gercekten doktor soyledimi kabusmuydu hicbirsey anlamadim😢 boyle birseyle karsilasan var mi acaba?