Pazar gecesi artan nişanımın renginin koyu kırmızıya dönmesi sebebiyle Drum hastaneye yatışımı uygun gördü.Açıklık muayenesinde 2-3 cm açıklık olduğu söylendi ve suni vermeye başladılar(saat 23:00)sabah 3.30 da tekrar Dr um geldi ve açıklığın iyi gittiğini 4cm olduğunu sabah doğabileceğini söyledi. Sabah 9a kadar çok şiddetli suni sancı verildi(buraları geçiyorum korkmayın)ve Dr um geldiğinde açıklığın 5 cm olduğunu doğumun öğleden sonrayı bulacağını belirtti ama ben de ıkınacak ve sabredecek hal kalmamıştı 11 saat suni sancının sonunda dayanmayıp maalesef sezeryanı kabul ettim. Sezeryana aldıklarında belden spinal istediğimi söyledim ve omuriliğime hiç acımayan bir iğne yapıldı (elektrik çarpması gibi 5 sn süren bi hissi var)ve sonrası hissizlik 15 dk içerisinde minicik kuzum doğdu ve çişini, kakasını Dr beyin üzerine yaptı 😂😂😂sonrası giydirme işlemleri ve benim dikişler.Kızım ağlıyordu giydirilirken ama yanıma getirdiklerinde birden sustu en mükemmel an o an mis kokulum.Ten tene temastan sonra kuzumu yukarı çıkardılar.yarım saat sonra kızımla odada yan yanaydım.:)( spinalden korkulacak hiç bir şey yokmuş kızlar bilseydim 11 saat hiç suni çekmezdim inanın ,ameliyathane ortamı süperdi ben ekipten çok memnun kaldım .Midem bulandı söyledim ilaç yapıldı,kalbimin üzerinde baskı hissediyorum dedim hemen müdahale edildi.Ve Gülcemin göbek adını onlar koydu Güneş dediler kızıma güneş gibi doğdun dünyamıza annem hoş geldin🐣biraz uzun oldu K bakmayın sorularınız varsa alabilirim.herkese mutlu doğumlar (bu arada dualarımdaydınız kızlarTabi ki 😉)🥰