Dennisss canım bende baya baya araştırmalar sonunda forum yaşam hastanesinde Ahmet ışıktana gidiyorum çokta memnumun bana çocuğun olmaz demişlerdi ama sağ olsun doktorum çok yardımcı oldu ve aşırı bilgili zaten ama tek sıkıntı çok hastası var bu yüzden hep beklemek zorunda kalıyorsun randevu saatin geçiyor yani biraz 🤣🤣