Merhaba önceden doğum yapmış veya yakın çevresinde gözlemlemiş olanlar lütfen fikir verir misiniz, dogumda özel ebe veya doula olması ektra iyi mi olur yoksa boşuna masrafa gerek yok mu ne dersiniz? Bı aklım olsun bir ebe ile anlaş doğum başlayınca yanıma gelsin ilgilensin diyor bı aklım da hastanedeki ebeler yeter zaten özel hastanede doğum yapcaksin ektra masrafa gerek yok diyor… Ne önerirsiniz fikre ihtiyacim var