Nurhan88 Doğuma 27 gün kaldı herşey hazır sadece ateş ölçer kaldı karar veremiyorum sizler aldınız mı fikir verirseniz sevinirim
Meriwa Nurhan88 loobex 3434 aldım hem temassız hem kulakdan ölçme özelliği var bide wee marka koltuk altı aldım aynı çıkıyor
Babyy1S Nurhan88 temassızlara güven olmuyor doktorlar önermiyor kulaktan veya koltuk altı almanizi oneririm wee koltuk alti aldım 2 tabe dogru ölcüm yapıyor
Happymamatwo Braun kulaktan ölçer , ilk bebeğimde alından ölçer kullanmıştım bizi çok yanılttı. Hem koltuk altı hem de kulaktan ölçer olması gerekiyor bir evde bence..Bebişlerimiz hep sağlıklı olsun ..