HryYksl 01:00den beri 45 dkda bir 3 sancım oldu ama onun dışında ara ara kısa sancılarım da oluyor. Hafif hafif yanlarım kasıklarım ve bel ağrımda oluyor. Tuvalete her gittiğimde inanılmaz baskı hissediyorum ağrım oluyor sizce doğum başlangıcı mı?
Hayalbebek HryYksl en iyisini doktorun bilir ama sen derin derin nefes al canım hayırlısı ile kucagına almak nasip olur inşallah 🙏🙏🧿🧿
sedasuzan HryYksl olabilir canm ama git fakat bebeğinde bisey yoksa evde çek sancını sakın yatayım deme mahvolursun
2prensesannesiiiii HryYksl Olabilir bendede bel ağrısı ve baskı olmuştu 2 gün sonra doğum yapmıştım bi doktora git