Gulfemesatgokcen insAllah canım benim ya gerçekten hep hayalim bir kız çocuğumun olması ya daha doğrusu sağlıklı olsun yeterki erkek kız farketmiyo ama herkesin içinden geçen bı tik ağır basan şey vardır ya kız daha ağır basiyo🤗 ben evlenmeden önce 3 aylık evliyim şuan bekarken derdim ki evlensemde rabbim bana ikiz evlat nasip etse. 3 aydır korunmuyoruz ama henüz olmadı elbette ki vardır zamanı.. ama insan sabirsizligina engel olamıyor.. Heyecanli bir okadarda endişeli zamanlı oluyor.. Acaba neden olmadı diyorsun ? Birşey yoksa bile varmıdır acaba diyorsun ? Elbette Allah’a olan inancımız büyük vardır zamanı diyorsun ama çok bekletmesin beni yavrum ya ☺️ ikiz isterken şimdi olmayınca rabbim ben fazlasını istedim dedim insanogluyuzya herşeyin en fazlasını isteriz☺️