Nursahcan Hiç deme canım ya uyuyamıyorum resmen yani ilk hamileliğim de de böyleydi ilk doğum yaptığım zaman da uyku istiyordum bebeksen dolayı uyuyamıyordum diyordum keşke önceden uyusaydım bunda da aynı olacak biliyorum ama uykum gelmiyor bir türlü telefonu bırakıyorum bir saat bakıyorum hala uyku yok geri alıyorum sıkıntıdan elime telefonu