Funda-07 al canım kesinlikle bende 25. Haftayım odasını bile kurdum çünkü fiyatlar inanılmaz değişiyor artıyor öyle bir bütçe yok ne yazık ki, eylülde almıştım odasını şimdi tüm aldıklarım zamlı iyi ki erken davranmışım 🙏🏼 Sağlıkla kucağına al kimseyi dinleme bana da herkes erken acele dedi ben bildiğmi yaptım