Merhaba arkadaşlar. Ben 18+3 hamileyim. Gecen salı esim grip gibi oldu halsiz ve vücut ağrısı vardı üç gün kötü oldu sonra gecti ama icimiz rahat etmedi bugun test yaptırdık pozitif çıktı. Bende hiç bi belirti yok ama ben o grip olduğundan beri sürekli sirkelli su limonlu su içiyorum. Benimde sadece tat ve koku kaybim var baska hic hi belirti yok gelen ekipler tam belirti sayılmaz diye test yapmadılar bence bende pozitifim ama hiç bir belirtisi yok koku ve tat dışında. Vitamin falan aldınız ki arkadaşlar bu surecte yoksa doğal beslenmemi nasıl atlatiriz ya korkuyorum cok.