Nursahcan Amin canım kacıncı ayındaskn rabbım bir ömür saglıklı bir sekilde büyütmeyi nasıp etsın inaşşah
Nezosikra 1m2u3r hayırlı olsun canım sağlıcakla büyüsün bebisin Insalah darısı bizim başımıza bende 38+4 oldum daha gelen giden yok🤦♀️😂Hayirlsii ile sag salim bizde doğururuz insalah