ilgin22 zaten kontrollerde muayene parası alıyor üstüne birde ne zaman randevu saatimiz gelse kapıda bekliyoruz odadan çıkıyor gidiyor ve 45 dakika gelmiyor böyle doktor olucaksa olmasın zaten
bu hastalar beklemeye mecbur değiller hepsi evlat için beklerken onun umrunda değil bile