kubraynr05 Merhaba kızlar dün doktora gittim vajinal ultrasondan baktı o sirada beta 1500 lerdeydi ama alttan binasına rağmen kese görünmedi rahimde kalınlaşma var dedi haftaya çağırdı benim.gibi olup keseyi gören varmı 😓
tco kubraynr05 genellikle 5. Haftada kese gorulur 6. Haftada kalp atisi duyulur. Cok normal merak etmeyin🤗
Aysun2834 kubraynr05 cnm ben 6.haftada gördüm keseyi 5.haftada hamileliğimi öğrendiğimde gittim ve daha yeni yeni oluşmaya başlamıştı içini ferah tut
BarBeyzazer Çok normal görünmemesi daha çok küçük 1 hafta daha dişini sıkarsan haftaya görürsün inşallah değerin 6000 olana kadar görülmemesi normal boşuna stres yapma 😊
kubraynr05 Emel ya neden bu kadar erkenden alttan bakıp insanı strese sokuyorlar zaten 4 tane kaybim var bi tanesi 39 hasftalıktı
BuseTrkhan kubraynr05 aynen canım bende senin gibiyim adetim 1 hafta gecikince baktırdım beta hcg 168 çıktı doktor daha küçük görünmez haftaya gel dedi heyacanla bekliyorum
Ayseguls Haftada görmüştüm benimki geç döllenmeden kaynaklıymış. Sizde görürsünüz en yakın zamanda merak etmeyin 🤗
Crktnmltm kubraynr05 Çoook çok normal canım. Benim gittiğimde kan değerim bir tık çıkmıştı. Rahim kalınlaşmış dedi 6. Haftada gittiğimde kesemizde kalp atışımızı da duyduk çok şükür 🙏🏼 Sende 2 hafta sonra göreceksin inşallah 🙏🏼
Esesli kubraynr05 benim 6+5 de kese Alttan ancak göründü canım. Dert etme bu kadar görünür Allah’ın izniyle daha çok yeni