Smy10 Kızlar ilk 3 gündü ara sonra 7 oldu sonra 10 derken bugün 40 haftalık olmama rağmen 37 dedi doktorum ultrasonda bu durumda olan var mı doktorum minik bebek olabilie diyor ama ben çok kafaya takıyorum
Nursahcan Bence de kafana takma canım cünkü saglıklı olsun allahın izni ile minik olsa da büyür rabbim saglıklı sekılde kucagına almayaı nasıp etsın
Eozknc Smy10 inanın düzelir hiç sıkıntı etmeyin benim arkadaşım 2.300 doğurdu şu an görseniz bebeği hiç 2300 doğmuş demezsiniz ☺️
Zeynep_m_y Smy10 merak etmeyin düzelir doğduktan sonra bool bool emzirin benimde ilk bebeğim küçük dogmustu ama so tadan maşallah çok güzel gelişti kilo aldi. Sağlıklı olsunlarda kiloyu takmayın kafaya sağ salim kucaginiza alırsınız inşallah
Smy10 Zeynep_m_y amin ya işte insan kafaya takıyor kilo ve boy normal alıyor kilosunu şuan 3300 kilo ama nedense o ara hiç kapanmadı hep açıldı minyon olacak belli ki dedi doktor ama işte ben doğduktan sonra bunu değiltirebilir miyiz merak ediyorum vucut yapısımı küçük kalacak acaba
Eozknc Smy10 daha ne olsun ☺️☺️ maşallah yeterince büyümüş zaten annesi bizde aynıyız şu an doğumuma çok az kaldı 3.300 şu an