Surmika Bende de oluyor. 5+5 im. Daha bugün sordum doktoruma, kanama yoksa sıkıntı yoktur dedi. Kanaman var mı? Kaçıncı haftadasın?
Surmika İlk haftalarda kanama yokken sancı olması normal diyor dr lar ama ileri haftalarda nedir bilgim yok. Ciddi derecede ağrı varsa mutlaka dr a başvurmak gerekir.