Merhablar ilk defa yaziyorum daha 21+4 haftalik doğuma cok var sayılır ama acil erkek ismi lazim her göran isim fikri vermelerini sevmiyorum benim istedigim olsun diyorum bende bulamiyorum fikir verir misiniz 2 isim istiyorum cok eski isim degil ama cok yeni nesil isimleirde degil karişik kisacasi siz anladiniz o duyguyu.🤗 bu arada diğer oğlumun adi talat.