Derin123 Kızlar 36+5 oldum kızım olacak Allah nasip ederse artık bi an once olsun istiyorum bu haftalarda doğuranlar var mı
elisas-mom Derin123 bende 36 haftaligim çok istiyorum biran önce sağlıkla doğmasını 🙏hem artık heycan çoğaldı hemde sancılar
Fatmasert Derin123 36+3de sancım başladı 36+4de doğum yaptım çok şükür bir sıkıntı olmadı 1 aylık olduk bile😊👼💙
Nursahcan 37+5 olduk daha dogöadı bian önce sağlıklı bi şekilde doğsun istiyorum hafıf agrıö kıpırtılar oluyor ama daha gelmıcel gıbı de gelcek gıbı de
Nursahcan Derin123 37 iken 2900 du suan kac oldu bılmıyorum canım carsamba gidecem doktora benm bebiş öle kilolu degıl haftası günü ile uyumlu ama sağlıklı olsun da başka bisey istemem
Emine_dog yigitalpinannesi40 kuveze aldılar mi bebeği canm kaç kilo doğdu benim tansiyon sıkıntısı olduğu için doktor 37 de alırız diyo korkuyorum
Brclidya Fatmasert bende 36+4 haftalık hamileyim dunden beri kasılmalar ara sıra oluyor yerimden kalkmadgm bile oldu bakalım sabırsız kizim ne zaman gelcek 😊 sağlıkla büyütün bebisinizi inşallah
Fatmasert Brclidya erken doğum sayıldı ama solunumun da kilosunda sorun olmadığı için bi sıkıntı çıkmadı cnm