3 yıldır hep bu anı bekledim inanamadim burdaki gebelik haberlerini okudum çok mutlu olduğum günlerde oldu çok uzuldugum günlerde … Rabbim en hayırlı zamanı biliyo ve transfer olalı 1 hafta oldu sonuç iki çizgi yarın kan vericem🥰Rabbim isteyen herkese versin dualarım hep sizinle kizlar 🤲