OzelS ewet bana mantıklı geldi hesap kitap yaptım fazla bile tutuyor çock odaları çok pahalı kaç yer gezdm burayıda tesadüfen buldm nette yakındım zaten gittim baktm çok güzel modeller war gerçekten. babynest, banyo takımı, mama sandalyesi, uyku setini aldım geçen gttigimde mobilya ile araba, puset ve sepet beşik de beraber gelcek bakalım 🙏