edalianne haftadayız bugün biraz, üzgün ve kırgındım daha doğrusu karantinadayız hergün değişik bir yerim ağrıyor sinirlerim bozuldu ağladım epey. ondan mı bilmiyorum ama hareketlerini çok az hissettim. bişey mi oldu ki
Tugce0158 edalianne canım öncelikle geçmiş olsun azda olsa hissetmişsin sıkıntı olucagını sanmıyorum stresten olabilir . Birde hareketler daha düzenli değil bende bile 25+1 olduk 2 gündür doğru düzgün hissetmedim bugün çok şükür iyiydi hareketleri çok düşünüp daha da strese girme dua et rahatla emin ol eder
Nursahcan Annesi moral hem hamilelik hemde karantına için en önemli sey biliyorum cok zorlu bi sürec ama bebek anne karnında hıssedıypr ve bazen bizlere boyle az hareket edıp korkutabılıyor eger hic hareket hissetmezsen endişelen canım