NeslihaN34 evet ama her hastanede muhakkak kötü yorum var medicana ya da geliyor doktorum orayı düşünüyordum bir gün sancılıydım beni kapıdan bile almadılar doktorunuz gelmeden bakamayız dediler bizdeki doktor pratisyen sizi anca nst e bağlar dediler bende doğum yapmıyorum doktorumu niye çağırayım dedim ordan medivia a gittik acil doktoru erkekti ama baya ilgilenmişti