lifeofmybaby donanim olarak herseye en iyi hazirlikli olan adu bu dogru ama ben 1 ay once arif aktuga gittim doktorlar bakmiyor ne yazikki odada 7 kisi bakti bana ve hepsi ogrenci yada asistan ve riskli ikiz gebelik geciriyorm hic bir konuya aciklik getiremediler … benm dogum orada olacak mecburen 34 haftanin altinda doğarsa ikizlerim ama suan takip icin medinovada özgür arisoya gidiyorum ekstra da perinatolog takibindeyim alper tanriverdiye gidiyorum adude hasta takibi icin Allah sabir versin hastalara gercekten